XIII MIĘDZYNARODOWE TARGI REGIONY TURYSTYCZNE
NA STYKU KULTUR 2007
Data publikacji: 2007-02-16
Celem organizatorów Targów jest wypromowanie Łodzi oraz regionu łódzkiego pod względem turystycznym. Organizatorzy chcą również zachęcić mieszkańców innych rejonów Polski do odwiedzenia naszego miasta, zwrócenia uwagi na jego urodę, specyfikę, oraz wielokulturowość.
Targom towarzyszą wystawy fotograficzne, występy zespołów wokalno-tanecznych i festiwal kuchni regionalnych. Na Forum Turystyki przedstawiciele samorządów lokalnych i firm turystycznych mogą zapoznać się z prawnymi zagadnieniami organizowania wypoczynku i podróży.
Łódź to unikalny przykład miasta, którego rodowód i sukces gospodarczy jest rezultatem twórczego współistnienia narodowości niemieckiej, polskiej, rosyjskiej i żydowskiej. Z racji swojej niezwykłej przeszłości Łódź, jak żadne inne polskie miasto, jest doskonałym miejscem do upowszechniania idei tolerancji oraz współistnienia i współdziałania państw, regionów i narodów.
Turystyka jest jedną z najbardziej popularnych form poznawania świata i ludzi. Jest to niezwykle dynamicznie rozwijająca się dziedzina stwarzająca możliwości zdobywania wiedzy o historii, kulturze i życiu codziennym narodów.
Organizując Międzynarodowe Targi Regiony Turystyczne NA STYKU KULTUR, od lat uczestniczymy w promocji zarówno polskiego, jak i zagranicznego rynku turystycznego.
Tworzymy miejsce i klimat do zaprezentowania ofert turystycznych przygotowanych przez tour-operatorów, biura turystyczne, gospodarstwa agroturystyczne oraz pensjonaty z całego świata. Do prezentacji dorobku kulturowego, walorów turystycznych i specyfiki regionalnej zapraszamy również przedstawicieli państw, miast, regionów i organizacji turystycznych.
ZAKRES TEMATYCZNY TARGÓW:
PROMOCJA:
- Państw, miast, regionów turystycznych świata
PREZENTACJA:
- Tradycji, obyczajów narodów i grup etnicznych,
- Wydarzeń kulturalnych
- Obiektów turystycznych
OFERTY:
- Biur turystycznych,
- Ośrodków wczasowych,
- Gospodarstw agroturystycznych,
- Samorządów lokalnych
USŁUGI:
- Przewozowe,
- Kredytowe,
- Ubezpieczeniowe
OPROGRAMOWANIE:
- komputerowe dla turystyki
WYDAWNICTWA
NOWOŚCI:
- Turystyka językowa
- Turystyka sentymentalna
- Turystyka medyczna
IMPREZY TOWARZYSZĄCE:
Giełda Usług Turystycznych
Oferta Giełdy skierowana jest do:
- Biur podróży
- Hoteli
- Pensjonatów
- Ośrodków wczasowych
Konkurs o Medal "Na styku kultur"
W Konkursie o Medal "Na styku kultur" za najciekawszą formę promocji targowej XIII Międzynarodowych Targów - Regiony Turystyczne "Na styku kultur" mogą wziąć wszystkie firmy i instytucje, które zgłosiły uczestnictwo w targach "Na Styku Kultur", które odbywają sie w dniach 2 - 4 marca 2007
Piesze wycieczki po Łodzi
Dla wszystkich osób odwiedzających targi, MTŁ wspólnie z Polskim Towarzystwem Turystyczno - Krajoznawczym Oddział w Łodzi organizują w dniach 2,3,4 marca, piesze wycieczki z przewodnikiem po Łodzi.
Na pół godziny przed wycieczkami odbywają sie prelekcjie o atrakcjach turystycznych Łodz.
Harmonogram Wycieczek:
2.03. - godzina 11.00 i 14.30
3.03. - godzina 11.00 i 14.30
4.03. - godzina 11.00
02-04 MARZEC 2007, ŁÓDŹ
Hala EXPO w Łodzi,
ul. Stefanowskiego 30.
Brak komentarzy