Sport Innovation buduje z Atlasem - Hala Atlas Arena
Data publikacji: 2010-03-02
Agencja marketingowa Sport Innovation, specjalizująca się w kreacji i sprzedaży praw marketingowych oraz w programach sponsoringowych, rozpoczęła współpracę z liderem branży budowlanej – firmą Atlas Sp. z o.o. z Łodzi przy aktywizacji praw do nazwy Atlas Areny.
Firma Atlas w sierpniu 2009 roku wykupiła prawo do nazwy łódzkiej areny. W ramach współpracy z firmą, agencja Sport Innovation będzie odpowiedzialna za integrację celów marketingowych firmy i obiektu, ujednolicenie działań wizerunkowych i promocyjnych, a także aktywizację strategii naming rights. W ramach projektu zaplanowane są liczne eventy i działania promujące markę Atlas Arena. Do obowiązków Sport Innovation należeć będzie także doradztwo Atlas Arenie w działaniach wizerunkowo-promocyjnych oraz w komunikacji z wybranymi grupami odbiorców.
Atlas Arena z uwagi na swoją funkcję jak i lokalizację należy do najbardziej atrakcyjnych obiektów sportowych w Polsce. Jej trybuny pomieszczą ponad 13 tys. widzów. Dzięki swym parametrom (wielkość, nowoczesne wyposażenie techniczne, najwyższe normy bezpieczeństwa, funkcjonalność) hala spełnia wszelkie wymogi w zakresie organizacji imprez sportowych o randze światowej, w dyscyplinach takich jak: lekka atletyka halowa, piłka siatkowa, koszykówka, tenis, gimnastyka i sporty walki.
Ponadto obiekt jest przystosowany do organizowania przedstawień i widowisk artystycznych oraz targów i kongresów. Arena posiada niezwykłą akustykę osiągniętą dzięki 64 ekranom akustycznym najnowocześniejszej generacji.
Brak komentarzy