RE-ACT Fashion Show 2010
Data publikacji: 2010-10-03
RE-ACT Fashion Show 2010 to przede wszystkim finał konkursu dla młodych projektantów na najlepszą kolekcję recyklingową. W tym roku w finale znalazło się 21 osób z Polski i Europy, które walczyć będą o główną nagrodę Prezydenta Miasta Łodzi. RE-ACT Fashion Show uświetni także pokaz marki LU FLUX, która tworzy nowatorskie projekty z materiałów pochodzących z recyklingu. 'Kryształową Kolekcję', której przekazem jest dążenie do czystej krystalicznej postaci matki ziemi, pokaże również Agnieszka Kawala -Surma, ubiegłoroczna jurorka RE-ACT.
PROGRAM:
17:00 – Konferencja prasowa RE-ACT Fashion Show – sala konferencyjna Teatr Wielki w Łodzi
Konferencja prasowa RE-ACT Fashion Show z udziałem:
- Gwiazd RE-ACT Fashion Show
- Partnerów i patronów RE-ACT
- przedstawicieli Urzędu Miasta Łodzi oraz
- organizatorów RE-ACT
18:00 – 22:00 – RE-ACT Fashion Show – scena Teatru Wielkiego w Łodzi
18:30 – Pokaz „kryształowej kolekcji” Agnieszki Kawali-Surmy
19:30 – Pokaz 21 finałowych kreacji konkursu na najlepszą kreację recyklingową RE-ACT
20:30 – Pokaz kolekcji "Dame and Knight" marki LU FLUX
22:30 – RE-ACT After Party
RE-ACT Concept Store
13-17 października 2010
Manufaktura
11.00 - 19.00
* RE-ACT Concept Store – wystawa połączona ze sprzedażą dodatków, biżuterii i akcesoriów ekologicznych i recyklingowych. Celem RE-ACT Concept Store jest prezentacja twórców nurtu ekologicznego w projektowaniu. Taka przestrzeń przyczyni się do zwiększenia świadomości ekologicznej i społecznej odpowiedzialności poprzez prezentacje kreatywnego wykorzystania materiałów wtórnych
* RE-ACT Praline – premiera ekologicznej czekoladki, stworzona specjalnie na potrzeby RE-ACT 2010. Stworzona z ekologicznej czekolady, posiadającej atest Fair Trade. Premiera nastąpi w kawiarni, która znajdowac się będzie w Concept Store.
RE-ACT Fashion Show
15 października 2010
Teatr Wielki w Łodzi
18.00
Cele RE-ACT:
1. Społeczny i edukacyjny charakter imprezy (podnoszenie świadomości ekologicznej i społecznej odpowiedzialności).
2. Konkurs RE-ACT jako szansa na zaistnienie na rynku mody dla młodych i uzdolnionych projektantów i artystów.
3. Wsparcie i utrwalenie wizerunku Łodzi dbającej o ochronę środowiska i promującej proces powtórnego wykorzystania surowców wtórnych, a także pokazania Łodzi jako miasta atrakcyjnego pod względem artystycznym i modowym.
4. Wpisanie się i uatrakcyjnienie tygodnia mody w Łodzi FashionPhilosophy Fashion Week Poland
Brak komentarzy