top-ad
 
 

Imprezy w Łodzi

<
Styczeń 2023
>
Pn Wt Śr Cz Pt So Nd
Łodzianin - niezależna strona Łodzi: imprezy, wydarzenia i koncery Łódź 2024, festiwale w Łodzi, zapowiedzi, premiery, dziś w Łodzi

O ŁODZI JEST GŁOŚNO!

Data publikacji: 2013-05-15
15 maja ruszyła promująca miasto kampania pod hasłem ''W Łodzi będzie głośno''. Na ulicach największych polskich miast stanęły billboardy z hasłem promocyjnym oraz nazwiskami gwiazd, które wystąpią w Łodzi.
Od 15 maja o Łodzi jest głośno w największych miastach w Polsce! Kampania promocyjna miasta oparta jest na nazwiskach światowych sław muzyki, które w najbliższym czasie wystąpią w Atlas Arenie Wśród nich znaleźli się tacy wykonawcy jak: Eric Clapton, Green Day czy Leonard Cohen. W ramach kampanii promującej Łódź pod hasłem ''W Łodzi będzie głośno'', przygotowano 250 billboardów w największych miastach Polski (m.in. Gdańsk, Kraków, Poznań, Warszawa) oraz 50 citylightów w Łodzi. Kampania trwać będzie cały miesiąc. Materiały wizualne zaprezentowano w koncertowym sercu Łodzi - Atlas Arenie. - Każdy fan muzyki w Łodzi może na koncert wielkiej gwiazdy dojechać tramwajem. Dla wielu łodzian te koncerty to spełnienie muzycznych marzeń. - mówi prezydent Łodzi, Hanna Zdanowska. - Możemy być z tego dumni. Chcemy tą radością podzielić się z całą Polską i pokazać ze Łódź jest miastem w którym jest naprawdę głośno. Do którego warto przyjechać. Na koncert światowych gwiazd muzyki, ale nie tylko. Celem kampanii jest zachęcenie Polaków do odwiedzenia Łodzi, uczestniczenie w koncertach znanych muzyków oraz innych wydarzeniach kulturalnych. Kierowana jest ona do mieszkańców największych miast Polski, w szczególności do osób zainteresowanych kulturą, muzyką, wydarzeniami rozrywkowymi. Kolejnym elementem kampanii jest akcja ''Rzuć się w Łódź'', w ramach której przed najważniejszymi koncertami w Atlas Arenie hostessy oraz pracownicy Centrum Informacji Turystycznej będą udzielali informacji na temat pobytu w Łodzi oraz zachęcali do ponownej wizyty. Wszystkie działania trwać będą do końca 2013 r. Graficzną kreację akcji realizuje łódzka agencja MOSQI.TO - Tego typu kampanie, zawsze są dla agencji wyzwaniem, tu należało znaleźć wspólny mianownik, dla wszystkich wykonawców. Tym mianownikiem, jest dobre mocne brzmienie, a więc equalizer plus mocne hasło - mówi Magdalena Szmidt z MOSQI.TO. Jak tłumaczy Bartłomiej Wojdak, dyrektor Biura Promocji, Turystyki i Współpracy z Zagranicą, to propozycja dla tych, którzy do Łodzi chcą wybrać się na kilka dni. - Turystyka city break to turystyka krótko terminowa (2-5 dni), skierowana do osób, które nie mogą sobie pozwolić na długi urlop. Oparta jest ona na możliwości taniego podróżowania w krótkim czasie i weekendowego korzystania z atrakcji w innych miastach. Oferta typu city break Łodzi wykorzystuje trzy filary: turystykę kulturalną, zakupową oraz biznesową. Osoby przyjeżdżające na kilka dni do Łodzi skorzystać mogą nie tylko z bogatej oferty wydarzeń, ale także z dobrze rozwiniętej bazy noclegowej, gastronomicznej czy rozrywkowej - mówi B.Wojdak. W okresie trwania kampanii odbędą się koncerty: ■ Eric Clapton - 7 czerwca 2013 ■ Green Day - 18 czerwca 2013 ■ TOTO - 25 czerwca 2013 ■ Iron Maiden - 3 lipca 2013 ■ Leonard Cohen - 19 lipca 2013 ■ System of a Down - 13 sierpnia 2013 ■ Depeche Mode - 24 lutego 2014

Brak komentarzy

Imprezy w Łodzi

<
Styczeń 2023
>
Pn Wt Śr Cz Pt So Nd

Polecane wydarzenia w Łodzi

Festiwal slodkosci, Kawy i Czekolady w Łodzi

Kiedy: 2024-10-26 - 2024-10-27

Drum&Bass Łódź: DELTA HEAVY

Kiedy: 2024-10-19

Światowa Wystawa Orchidei, Bonsai i Sukulentów

Kiedy: 2024-10-11 - 2024-10-13

Naturalia Łódź : Targi Kosmetyków Naturalnych

Kiedy: 2024-10-12 - 2024-10-13

Łodzianin:: łódzkie konkursy

Brak aktywnych konkursów...

Obserwuj nas
Współpraca