Największym atutem przemawiającym za udziałem w targach Pet Fair jest ich branżowy charakter. Zwiedzającymi targi będą przede wszystkim właściciele sklepów i hurtowni zoologicznych. Z myślą o
nich Wystawcy przygotują specjalną ofertę targową (atrakcyjne rabaty).
Pet Fair organizowane są w nowoczesnej, najbardziej korzystnej z punktu widzenia wystawców formule H2H (Human-to-Human), łączącej elementy B2B i B2C. Kolejny atut to bogaty program imprez
towarzyszących, przeznaczonych dla przedstawicieli pet biznesu oraz dla hodowców i hobbystów. Gwarantuje to dużą frekwencję i liczny udział potencjalnych klientów.
Udział w Pet Fair to wymierne korzyści: nawiązanie kontaktów biznesowych oraz promocja produktów i utrwalenie pozytywnego wizerunku marki wśród klientów. Potwierdzeniem prestiżu wydarzenia jest
liczny udział wiodących producentów i dystrybutorów.
Każda firma, która poważnie myśli o rozwijaniu biznesu powinna wziąć udział w targach Pet Fair.
Kiedy:11-13.09.15
Gdzie:Hala Expo Łódź, al. Politechniki 4











Brak komentarzy